דרעי מגיב ליועמשי"ת: "בטוח שבג"ץ ישים קץ לרדיפה נגדי"

    איתי גדסי No Comments on דרעי מגיב ליועמשי"ת: "בטוח שבג"ץ ישים קץ לרדיפה נגדי"

    שר הפנים ושר הבריאות, ח״כ אריה דרעי פרסם את תגובתו לעמדת היועמשי"ת: "מאמין וסומך על בית המשפט העליון בירושלים שישמע את קולם של למעלה מ-2 מיליון אזרחי ישראל ובכללם 400 אלף מצביעי ש"ס"

    8:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דיווח: חמאס דוחה את העסקה; נמשכת הלחימה במרכז הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה פרסמה את עמדתה בנוגע למינויו של דרעי לשר, לקראת הדיון בבג"צ מחר, השר דרעי מפרסם את תגובתו.

    "ראשית, אני מברך על תגובת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, שהתפרסה על עשרות עמודים, אשר הפריכה את הטענות הכוזבות שנשמעו נגדי בשבועות האחרונים, לפיהן הולכתי שולל את בית המשפט" פתח דרעי את התגובה.

    "היועצת המשפטית מאשרת בתשובתה כי מעולם לא התחייבתי לפרוש מהחיים הפוליטיים לצמיתות וכי לא הפרתי את הסדר הטיעון ולא הולכתי שולל את בית משפט השלום בהתפטרותי מהכנסת ה-24." הוסיף דרעי.

    ולעצם העניים אמר: "אני בוטח בבורא עולם, מאמין וסומך על בית המשפט העליון בירושלים שיתכנס מחר בהרכב מורחב של 11 שופטים, שישמע את קולם של למעלה מ-2 מיליון אזרחי ישראל ובכללם 400 אלף מצביעי ש"ס שרוצים לראות אותי שר בממשלת ישראל".

    "אני סמוך ובטוח שבית המשפט העליון יאפשר לי להמשיך ולפעול לצמצום הפערים בחברה וישים קץ למסע הרדיפה כנגדי וכנגד בני משפחתי שנמשך כבר למעלה מ-6 שנים. שנים מייסרות של חקירות קשות שלי ושל קרובי משפחתי, שנים של חשדות כבדים כנגדי שכדברי היועץ המשפטי לשעבר ד״ר אביחי מנדבליט, ״ההר לא הוליד אפילו עכברון" כך דרעי בתגובתו לעמדת היועמשי"ת.



    0 תגובות